דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה מבדיל בין אולמות אירועים שונים? 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 1994 פעמים ]

עצות לארגון אירוע יחודי- הפנטזיה של כולנו היא אירוע בלתי נשכחת, אך מה בעצם אורחים זוכרים? שמלת הכלה, איכות האוכל, המוזיקה, וכמובן את המקום. יש מצב שתופתעו מהתוצאות, אולם לרוב האנשים חשובים אותם דברים, ועל המרכזיים נשים דגש.

בחירת מקום האירוע


המקום שתבחרו מוכרח לשקף אתכם ואת הנקודות שחשובות לכם. וילה על החוף תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה בזמן שקיעה בים תשקף תמימות, גן אירועים יוקרתי יקרין את עושריכם בעוד שגן או אולם אינטימי יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על בר מצווה יוקרתי והדור, אולם פעמים רבות בסוף התכנון קולטים בעלי האירוע כי זה לא מה שהם חלמו עליו. אז לפני שאתם סוגרים גן אירועים תחשבו אם באמת המקום הזה אכן משקף אתכם .

מה לגבי האוכל?

נגמרה ההתעסקות עם אולם אירועים? ללא עוררין אחד המאפיינים הקריטיים ביותר זה התפריט שיוגש בארוע. לחלק זה אולי נשמע ראוותני, אך אנשים מחפשים ליהנות וההנאה המרכזית היא התפריט שיוגש בארוע.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תחשבו בקפידה מיהם המוזמנים שיהוו את החלק המשמעותי ביותר בשמחתכם. אם נופל בחלקכם ומדובר באורחים המהמעמד הממוצע, אוהבי אוכל ביתי, כדאי ללכת על אוכל עממי יותר. אם קורה ומדובר בח'ברה מהדור החדש אפשר לנסות תפריט גורמה, אם זו בכלל יום הולדת ורוב האורחים יהיו בה ילדים וילדות אז נכון ללכת על אוכל פשוט המכיל צ'פס, פיצה ועוד.

זכרו כי אי אפשר שכולם היו מרוצים, לכן כדאי לשלב תפריט מורכב ופשוט, מוכר וחדשני. ככה יהיו למרבית האורחים מספר אופציות לבחור. בסופו של יום, מוטב שיהיה גיוון באפשרויות במקום כמה מנות יחידות.

עיצוב המקום

במקרה שיש לכם זמן פנוי וזה עקרוני מבחינתכם להשפיע על מרבית המוזמנים, תיצרו קונספט, משהו חדשני ומיוחד ובנוסף מסר שאתם רוצים שרוב המוזמנים יבינו. בדומה לבחירת מקום הארוע, גם הסגנון היחודי משחק תפקיד.

בכל מה שקשור בעיצוב לחלוטין השמים הם הגבול; אפשר ליצור הכל, או, לדוגמה, לשים דגש על רק דברים אחדים; הצבעים (חתונה אדומה, עיצוב פרחוני), נוף מלאכותי (חול-ים ודקלים) סידורי פרחים וכו', רק תתנו לעצמכם להמריא בדמיון. קורה הרבה פעמים שטקס אישי הופך בעיקר להיות האירוע שלההורים של בעל השמחה, על כן דווקא בנושא זה, זה הקטע לתת ביטוי למה שקריטי עבורכם.

עדיין מתעניינים לגבי אולמות אירועים?

ידוע שהכי פשוט זנ לנסות שכולם היו מרוצים, אך זכרו תמיד שאחרי הכל זה היום החשוב שלכם. היה ויש משהו שאין מצב שאתם מוכנים לבטל אותו למרות שהוא, לא מקובל על ההורים, אל תוותרו. תסבירו לבני המשפחה בשקט ובעדניות שעם כל הכבוד המילה האחרונה שלכם. תלכו עם הלב ותנו מקום לדבר שהכי מעיד עליכם.

במידה ואתם צריכים מאמרים נוספים לגבי תחום האירועים קראו עוד ושיהיה בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב